Grave

Grave Of The Fireflies

Grave

Grave Of The Fireflies

دلتنگ سرمای تنهایی

سرده تنم. شلوارک. میرم با این حال میشینم تو تراس. حال و هواش مثل روزایه عیده. خلوته خلوت. دست میکشم رو صورتم. میخاره. کلافم. آرومم. تا حالا با هم اینارو نداشتم. آروم از سکوت. کلافه از خودم. کف پاهام رو موزاییک سرده. تنم سرده. هیچکس خونه نیست. تنها بودن رو میشه تو نگام حس کرد. کلمه ای نیست واسه گفتن. تو یه چیزی بهم بگو.

فریب یک مرد با انگیزه برای شیزوفرنی بودن

پشت همه چیزهایی که میشنوم یه فریب خوابیده. حس کردنیه. پشت همه ی چیزایی که می بینم هم همینطور. از رفتار آدما از حرفاشون از نگاهشون میشه دید برات نقشه میکشن حتی اگه نخوان. صدای قلبشون وقتی خوشحال میشن رو تو ناراحتی رو میشنوم. گوشم قوی شده. چشمام خوب میبینه. حتی دیگه الان بوی آدمای کثافت رو حس میکنم. یه فریبه. فرقی نمیکنه کیه. به من نزدیک نشو. میدونم سعی میکنی به من نزدیک شی. چون چیزی رو که من میبینم تو نمیتونی.

دستهای تو

فک میکنم دستام ماله توئه دستای تو ماله من. نمیدونم چه حسیه اما خیلی ساله که اینجوریم.

بهای زندگی

ریتم سنگین موزیک داره تیکه تیکت میکنه و دوباره جمع ت میکنه و بهم وصلت میکنه. دستات رو بذار رو صورتت. بازوهات میخاره. همه ی دستت میخاره . پاهات هم میخاره. دینگ دانگ دانگ . میریزه بیرون از صورتت. جوش در آوردی. جالب شده. موهات رو دیگه رو سرت حس نمیکنی. یه کم توهم چاشنیش کن . قفل میشی. باور کن به صورتی که میبینیش توی توهمت. توهم نیست . میپوشی لباست رو . شلوار جین. تیشرت. موزیک دوباره. میری بیرون. دستات رو حس میکنی. بازی با موزیک. بازیش میکنی . هر کسی رو میبینی دلت میسوزه براش. بعضی ها رو بیشتر دوس داری. بعضی ها رو کمتر. نباید قفل کنی. حواست هست.آب سرد. اینا فکرشم آدم رو آروم میکنه. این آشغالا که اسمشون آدمیزاده امروز چه تند راه میرن. وقتی از تو داغ میشی و توی بهار چند تا تیکه لباس کلفت میپوشی یه باد سرد واست حس جالبیه. میگیریش میدی به کل بدن. این از عوارض یبست و سه سالگیه. لجبازی واسه نفهمیدن و میشه حس کرد تو کلت. همه رو میگم. هر کی ماله خودشه .عادت دارن بهم نگاه کنن. با ریتم وحشت درونشون یه خنده تحویلت بدن. دلشون میخواد لهت کنن. حالشون همون لحظه از تو بهم میخوره. وای سوالاشون. این بهم میاد؟ خوب شدم؟ چه کار میکنی؟ اگه سگ میشدن که دیگه حسشون رو همون لحظه میگرفتی. همین الانم میتونن گوشت بدنت رو با دندوناشون بکنن. اما تو قوی تر از اینی. باور داری به کاری که میکنی. میخوای همشون رو بزنی. میخوای نبینیشون. میخوای تنها باشی. اما با یه نفر تنها باشی. داره میاد. داره میاد. استرست رو میگم. اینم مردنیه.

لطفی بزن. لطفی بزن سه تارت رو . بزن که دلم با تو خوشه. لطفی بعضی موقع ها دلم میگیره اما به صدای سه تارت که گوش میدم غم هام میره. بعضی موقع ها هم سه تارت دلگیرم میکنه. 

لطفی سرم سنگینه. لطفی سه تار و زمین نذار. لطفی منم ببر. میدونم من و راه نمیدن اما پارتی باز کن این یه دفعه رو .

کف دستام عرق کرده. زانوهام راست نمیشه. فکرم و نمیتونم نگه دارم. کجام. چه کار میکنم. تو بمن بگو.

لطفی سه تار و بردار و بگو.